butoane

  • Home
  • KEDI
  • Adaugati la favorite
  • CHAT
  • SITE-URI UTILE
  • MAP BLOG

miercuri, 14 aprilie 2010

“Swinging-ul nu e doar sex, e un mod de viaţă!”

Toata lumea este curioasa sa afle ce inseamna swinging-ul. Am incercat sa raspund la aceasta intrebare cu ajutorul unui cuplu de practicanti cu experienta. R.si P. sunt doi bucuresteni frumosi, casatoriti de 17 ani, pe care i-am intalnit intr-un club de fite din Capitala. Stiam ca iubesc sexul si ca-l practica… in echipa. Insa am vrut sa ma folosesc de ei pentru a intelege semnificatia unei “partide fierbinti” pentru un cuplu pasionat de swinging. Ce am aflat? Pe scurt, acest “sport” este, de departe, o ramura distincta a artei sexuale. Una bizara, pot spune, insa la care am visat cu totii, in anumite momente erotice ale existentei noastre. Pentru ca nu-i de ici de colo sa poti face amor cu parteneri diferiti, cu acceptul sau chiar sub ochii sotului tau. Suna ciudat, nu? Ei bine, da. Asta inseamna swinging-ul: schimbul de parteneri in timpul partidelor de sex. Iata ce mi-au povestit cei doi:

Ce insemna swinging-ul ?

Inseamna o formula de a iesi din cotidian si de a te simti bine impreuna cu partenerul tau. In principal, trebuie sa te simti liber, sa stii ca nu trebuie sa minti si sa-ti “inseli” partenerul. Avem discutii libere la nivelul cuplului despre fantezii, erotism si tot ce are legatura cu latura sexuala. Ceea ce trebuie sa se inteleaga este consensul intre parteneri si ceilalti participantii in cadrul formulei de swinger. Totul este liber si nimic nu este obligatoriu.

De cat timp ati inceput?

De 14 ani. Ceea ce practicam noi nu are nici o legatura cu sexul, reprezinta chiar un mod de viata. Nu ne intereseaza cu ce anume se ocupa si din ce zona provin ceilalti. Avand posibilitatea sa calatorim in toata lumea, ne-am intalnit cu toate natiile posibile in anumite cluburi destinate Swinging-ului. Daca am zis ca o facem de 14 ani, asta nu inseamna ca am facut un sport din asa ceva. Se intampla oricand fara sa planifici.
Cum ati ajuns in aceasta lume ?

Totul a inceput de la o amica de-a mea. Ma aflam intr-un hotel la piscina si aceasta mi-a pus o intrebare foarte ciudata la vremea aceea. “Nu vrei sa facem dus impreuna?” Am acceptat negandindu-ma si la altceva. Picaturile apei, cateva atingeri nevinovate, toate astea ne-au inflacarat si am inceput sa ne sarutam. Senzatia momentului si ce a urmat m-a facut sa-i povestesc sotului meu toata trairea avuta. Am discutat pe aceasta tema si am incercat in cuplu cu o femeie. Apoi a venit intrebarea de ce cu o femeie si nu cu un alt barbat. Cam asa a fost inceputul.

Exista gelozie in cuplurile de swingeri?

Nu, intre noi nu exista gelozie. Dar, mare atentie! Cuplurile care vor sa faca pe swingerii doar pentru ca au probleme in casnicie si spera ca astfel si le vor rezolva, gresesc! Nu fac altceva decat sa le adanceasca si mai mult, ajungand chiar pana la despartire. Am cunoscut persoane care mergeau la petreceri de swingeri numai pentru ca asa sperau ca isi vor multumi partenerii. Mare greseala! Daca nu exista un consens, daca nu vor amandoi partenerii sa faca asta, se ajunge la despartire. Din fericire, noi doi ne dorim amandoi acelasi lucru.
Exista restrictii? Si daca da, de care?

Fiecare isi stabileste propriile reguli. Din punctul nostru de vedere, exista doua lucruri foarte importante: apa si sapunul, care in Romania se consuma foarte putin, si nu pentru ca ar fi scump, iar al doilea, folosirea obligatorie a prezervativului.

Care a fost cea mai frumoasa experienta traita de voi doi?
Cele mai frumoase momente le-am petrecut la fiecare partida reusita, alaturi de persoane deosebite, cu care am putut sa ne dam frau liber imaginatiei.

Exista vreo diferenta intre „prima data” si momentul actual?

De fiecare data este ca prima oara. Tine de faptul ca ai posibilitatea sa cunosti oameni si de cele mai multe ori nu se ajunge la sex, ci doar la o discutie libera despre fanteziile sexuale ale fiecaruia.

Ce tabieturi, obiceuri aveti dupa o partida de amor ?

Noi doi vorbim dupa fiecare intalnire despre cum a fost si ce anume ne-a placut la celalalt partener, sau ce am fi asteptat sa se intimple.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

harta